Pleskni si, blbečku.

8. listopadu 2013 v 19:59 | Slečna A. | 
Ajajajajaj. Poslední dva dny nevyšly úplně podle mých představ. Včerejšek dejme tomu, dnešek vůbec.

Včera jsme jeli s kamarády na výlet, no a protože jsme byli pryč skoro celý den, neměla jsem teplé jídlo k obědu. Skladba jídelníčku tedy byla dost nerůznorodá - ráno jogurt s mini bebe a chia, pak jablko + bluma + mandarinka, k obědu chlěba s vlákninou, ke svačině mkrev a k večeři chleba s vlákninou. No vlákniny jsem tedy včera měla až přemíru, což se moje tělo samozřejmě uvědomilo. No k plusu ze včerejška mám 2 hodiny docela svižnou chůzí v přírodě.

Dnešek? Ten byl katastrofa! Ve čtvrtky se vracím domů vždycky úplně mrtvá a dospávám týden. Spal u nás ale přítel a tak jsem šla spát později než normální čtvrtky a vstávala až v 9. No než jsem si udělala snídani a tak. No koukněte se samy na jídelníček a časový harmonogram!

Snídaně: Ovesná kaše s mandlemi, kokosem, chia semínky a půl lžičkou medu (9:30)
Svačina: 2 cherry rajčátka a kousek sýry (asi 15g) (12:30)
Oběd: Rýže s omáčkou z leča a kuřecími kousky (14:00)
Svačina: 4 kostičky čokolády (17:00)
Večeře: Zapečený špaldový chléb s 1,5 plátku 30% sýra, kolečkem šunky a kolečkem červené cibule (19:00)

Absolutně jsem celý den nepociťovala hlad, ale vůbec. Normálně dostanu hlad tak, jak je tělo zvyklé tak po těch 2,5 hodinách a dneska tím pozdním vstáváním se mi to celé hrozně rozhodilo. Zítra zase vstávám normálně, tak snad půjde vše zpět do normálu. No a ta čokoláda, to je zase moje páteční klasika no. Ale zrovna dneska vzhledem k okolnostem se rozhodně nehodila. A nebyla to svačina, ale když nad tím tak přemýšlím, bylo to opravdu jediné jídlo, co jsem dopoledne snědla.

Jo a taky jsem teď zjistila, že nemáme skoro žádnou zeleninu. 2 papriky. No budu s tím muset na víkend vyjít.

K pohybu dnes: Jillian Michaels level 1

Achjo, jsem z toho fakt nešťastná dneska. A ještě když mám vedle sebe tu hoooru učení.

Doufám, že vám se vedlo lépe!
Zítra napíšu, co na to váha...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Annie Annie | Web | 8. listopadu 2013 v 21:12 | Reagovat

:DD tak banán mi fakt neublíží. Ještě navíc na snídani. Kdybys viděla to moje jezení- třeba 300g nutelly, plno čokolády k tomu. Za jedno odpoledne. Kde se hrabe banán :-/
Ale možná tu snídani zkusím trochu prostřídat, měla jsem fakt stejnou snídani asi měsíc v kuse.
Nesnáším, když mi dojde zelenina :D
Mně se ten tvůj jídelníček líbí moc :)
Tak ať ti to učení jde rychle do hlavy :)

2 tobesomebody tobesomebody | E-mail | Web | 8. listopadu 2013 v 21:13 | Reagovat

já mám střevní chřipku, měla bys vidět, jak nešťastně (a jako pár minut před smrtí xD) vypadám já. Ale beru to jako nový a ještě lepší start. Hold nejsme stroje.

3 thinjill thinjill | E-mail | Web | 8. listopadu 2013 v 21:14 | Reagovat

Ovesná kaše ráno, to chválím, na svačinu toho máš hrozně málo, oběd super, svačina (CO TO JE? :D) a na večeři se nadlábneš jak chlap...? Popřemýšlej o skladbě toho jídla. Dopoledne se má jest víc jak v dobách po obědě, chápeš...?

4 Slečna A. Slečna A. | Web | 8. listopadu 2013 v 21:26 | Reagovat

[3]: Jak chlap? :D To byla klasická večeře! :D 2 plátky špaldového chleba, 1,5 plátku sýra a jedno kolečko šunky! ;)
Ale ano, dopolední svačina byla malá, protože jsem z té ovesné kaše byla najedená hrozně dlouho (Zítra si jí udělám menší porci, to už vím) a odpoledne to nebyla svačina, říkám, jen jediné co jsem snědla, ale svačinu jsem jinak nějak vynechala :/ Zítra ale normálně vstávám, tak spoléhám na to, že všechno bude v pořádku, takhle se jídlo blbě posunulo, ale ne zvyklost mého těla na to, kdy kolik jídla dostane. Proto tohle.

5 Slečna A. Slečna A. | Web | 8. listopadu 2013 v 21:27 | Reagovat

[3]: Že mám jíst víc dopoledne než odpoledne vím, to snad z mých předchozích jídelníčků poznat jde :))

6 sli-mm-ing sli-mm-ing | Web | 8. listopadu 2013 v 22:38 | Reagovat

Nevím, jestli to víš, ale složení Bebéček je hrozné.

7 Slečna A. Slečna A. | Web | 9. listopadu 2013 v 8:06 | Reagovat

[6]: Jo, ale neměla jsem na koleji nic jiného, co bych mohla snídat.

8 Slečna A. Slečna A. | Web | 9. listopadu 2013 v 8:07 | Reagovat

[6]: Jinak samozřejmě vločky, domácí musli, nebo ovesnou kaši! ;)

9 Mari Barbara Mari Barbara | Web | 9. listopadu 2013 v 8:21 | Reagovat

[4]: Holky nevažte se pořád :D Ale vážně, je jasné že chcete vidět výsledky, ale když budete neustále jen myslet na to co to udělás rafičkou na váze, nikam to nepovede :/ doufám, že alespoň trošičku potěším touto informací....pro správné fungování organismu by se mělo snídat mezi 8-9 hodinou ráno, takže pokud vstaneš déle, najez se až ve chvíli kdy máš opravdu hlad a dej si nikoli snídani, nýbrž jídlo které v tu dobu normálně následuje ;) budeš se cítit mnohem líp a bez výčitek, že něco nestíháš, s tím že si rozhodně nenarušíš denní režim ;)

10 Slečna A. Slečna A. | Web | 9. listopadu 2013 v 8:40 | Reagovat

[9]: Díky, tohle příště budu mít na paměti ;) největší problém byl právě, že jsem nevěděla jestli snídat nebo svačit. A vážím se jednou týdně, to snad není posedlost :D :))

11 Ko Ky Ko Ky | Web | 9. listopadu 2013 v 8:44 | Reagovat

anorektičky?jo,já čistá anorektička nejsem jsou dost bodů,které nehrajou pro anorexii...a proto je to divné a málo živin?to je divné já jsem mu doposud dávala dost živin,když se jukneš na některé mé SBéčka,tak jim i víc než většina z nich,takže spíše jako se mi to už dvarktá stalo,tak na půl roku mám holt smůlu ze stresu ,ale jak ten stres odbourat?když do školy chci chodit?

12 Ko Ky Ko Ky | Web | 9. listopadu 2013 v 8:46 | Reagovat

přeji,aby se Ti dnes vedlo ;)ono ty dva dny taková katastrofa zase nebyla :-),ale chápu,že mám něco nastoleného a to ti nevyšlo,tak proto to tak bereš :)

13 Melisa Melisa | Web | 9. listopadu 2013 v 13:55 | Reagovat

taky mám horu učení :/ ten jídelníček není nic moc, ale aspoň že sis zacvičila :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama