Padaj mi plavky. Potebuju pomoc!

4. listopadu 2013 v 21:58 | Slečna A. | 
... aby mi padaly ještě více :D
Na jednu stranu dost nepříjemnej pocit, že vystrkujete zadek na celej bazén, na druhou stranu - pokud se tedy plavky nevytahaly - krásné pociťujete ty kila dole :D

A s čím že potřebuju pomoc?
Procházela jsem dneska tak obchodem a říkala si, co by bylo vhodné si koupit a co ne. Neříkám, že si to nemůžu najít na netu, ale chci vaše názory a zkušenosti! :)
  • Sójové mléko - u některých z vás jsem to viděla a chci se zeptat v čem je pro vás lepší než normální? V Bille jsem našla sójové mléko bez lepku a bez laktozy (pro nás s intolerancí laktózy a vhodné).
  • Syrovátka - nevím proč, doteď jsem si myslela, že to musí být nějaká hnusná věc, ale ta paní na té krabici se docela usmívala a vypadala spokojeně. Hej ne, fakt - netušila jsem, že se to pije! To je vhodné?
  • Ovesná kaše - jaké jiné kaše si děláte a které jsou podle vás nejlepší? A dělají se všechny na stejný způsob? No a samozřejmě, jak je dochucujete? :) Čím víc nápadů, tím lépe pro mě, alespoň mohu obměňovat :D
  • Zdravá výživa - pro co si jdete do zdravé výživy? Kupujete si tam i nějaké pamlsky? :)
Ták, pokud se se mnou podělíte o vaše zkušenosti a informace, tak to spojím s obecnými informacemi a hodím zde o tom článek vámi podepsaný! :)
Hm, k dnešku?
Jídelníček :)
Snídaně: Krtkův dort od maminky
Svačina: Půlka pomela + 2 plátky 20% sýra
Oběd: brambory + vepřový řízek - ten co v sobotu :D v takové marinádě, ale myslím, že bez oleje, ale nějakej tuk tam je
Svačina: Mrkev
Večeře: Takovej ten trvanlivej chleba co je v tom vakuovaném obalu a je jééénom ze semínek a obsahuje hrozně moc vlákniny :D Tak přesně ten! Jeden plátek se šunkou (2) a tvrdým sýrem 20% (1)
Druhá večeře: 100g odtučněného tvarohu + půl jablka + skořice

Pohyb: 30 minut svižné chůze a hned nato 50 minut bazén (1200 m)

Ták, dneska mi kámoška donesla pár chia semínek, ať je ochutnám. No a už jsem si dala do hrnce vločky s mlékem, abych si je udělala ke snídani, tak si do nich ty semínka šupnu a uvidím! :) Určitě vám o tom napíšu a věřím, že kladný článek :)
Fuj to je zase hodin. Čas jít pracovat a brzy spát. Mějte se famfárově :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Luca Luca | Web | 4. listopadu 2013 v 22:15 | Reagovat

Sójové mléko piju protože jsem na to normální alergická. Jogurty, sýry atd mi nevadí. Ve zdravé výživě si kupuju pohanku, kuskus, jáhly, vločky. Pak třeba zeleninové placky, sójové maso, občas odmtatud koupím bílé jogurty... Matka tam už koupila i párky a nějaké paštiky. Třeba paštika z brokolice... Maj tam taky hodně dobrých čajů, různých pochutinek, oříšků, káv.. kupovala jsem si tam např. žitné sušenky atd. Syrovátka o tom nemám žádný tušení.. Ovesnou kaši si dělám tak že to povařím v sojovým mléce třeba, pak tam dám lžičku medu a nahoru ovoce co mám zrovna po ruce, třeba jdou tam dát i oříšky. Nejraději mám asi jáhlovou kaši, tu si dělám skoro furt. Jde ještě udělat např. pohanková atd.

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 5. listopadu 2013 v 3:11 | Reagovat

neboj na spánek jsem nekašlala :)

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 5. listopadu 2013 v 3:15 | Reagovat

moc pěkný jídelníček :)

sojov= mléko,syrovátka nekupuji a ovesné kaše,jak které hlavně ty od dr.oetker jinak jiné moc nemusím a do zdravé chodím hlavně na sušené banány a podobné věci a nebo na müsli :)

4 Luna Luna | Web | 5. listopadu 2013 v 9:19 | Reagovat

Já na kaších obecně celkem dost ujíždím. Dělám je vždycky stejně: hrnek mléka přivést k varu, do toho vrazit hrst ovesných vloček, jáhlí či cokoliv takového... rozvařit, rozmixovat, přidat ovoce, oříšky, kakao, skořici.... a sníst :-D Zrovna dnes ráno jsem dělala kokosovou. Přidám k sobě fotku ;-)

5 Mari Barbara Mari Barbara | Web | 5. listopadu 2013 v 17:57 | Reagovat

Ahojky, pokud si chceš koupit sójové mléko a gratuluji, k tomuhle dospět, to chce čas :D doporučuji si koupit sušené sójové mléko Zajíc ;) můžeš ho mít ve skříni měsíc a nezkazí se ;) co se týče ovesných kaší, všechno co je v pytlíku = jak to sníš je to v pytli :D tohle rozhodně ne!!!
Syrovátka je dobrá leda v proteinu, protže se lépe vstřebává, než ty co obsahují laktózu. A nakonec zdravá výživa? tam najdeš na co si jen vzpomeneš :D

6 Taffy Taffy | Web | 5. listopadu 2013 v 18:51 | Reagovat

Sójové mi chutná víc a nezahleňuje. Ale četla jsem o něm i spoustu negativních věcí, co se zdraví týče... Rozhodně ho nepíš pořád no :) Ovesnou kaši jsem si kupovala v Lidlu od Ovitte nebo od Emca, ty jsem nedochucovala, byly dobrá samotné s nějakým ovocem. Ale klasická domácí je nejlepší ♥

Ve zdravé výživě si kupuju semínka (lněná, chia, konopná), oříšky, vločky (jáhlové, rýžové), těstoviny... :), ale jde tam koupit skoro všechno :D a zkus carobové čokoládové tyčinky :)

7 thinjill thinjill | E-mail | Web | 5. listopadu 2013 v 19:50 | Reagovat

Kupuju jen mléko Lactose Free, protože lidské tělo v dospělosti už laktozu (mléčný cukr) není schopno moc dobře rozkládat a zbytečně se pak ukládá jako podkožní tuk (mají v Kaufu za 22.90,- a je sladší právě proto).
Ovesnou kaši vařím skoro denně, mám namixované ty nejlevnější vločky z Lidlu, protože na tom není co vymyslet a ráno hodím do kastrůlku mléko, nasypu tam protein, ty vločky rozemleté, oříšky, lžičku medu, rozinky, nasekaný banán, rozkouskovaný kukuřičný chlebík, hej tam můžeš hodit cokoliv a bude to super, i lžičku džemu, prostě ten základ a k tomu ostatní a máš plnohodnotnou snídani, protože vločky jsou komplexní sacharidy uvolnující se postupně, což je lepší než corn-flakes, což jsou cukry rychlé, ale zase dobře dokáží nabudit metabolismus po ránu, tkž to taky mžůeš... ;)
Zdravá výživa je hrozně drahá, moc to nekombinuju, vybírám i z  těch levných věcí co se dá a stejně i když je to zdravá výživa, pozor, né dietní! Jsou tam věci normálně plné cukru, byt třeba z celozrnné mouky a podobně, ale sladké nebo tučné svým způsobem zdravě, ale je, takže s tím opatrně... ;)

8 tobesomebody tobesomebody | E-mail | Web | 5. listopadu 2013 v 21:21 | Reagovat

Ve zdravé výživě denně nechávám v průměru dvě stovky (když je mám :D) pamlsky typu raw tyčinky, sušené ovoce, zeleninové placky, jogurty, ale i mouku, pečivo, šmakouna, pomazánky, čokoládu atd snad všechno :D Sojové mléko mi nechutná a jelikžo mlék oprakticky nepiju, je mi to jedno :D. Ovesnou a pohankovou kaši zbožňuju s rozmačkaným banánem a oříšky. A syrovátka jsou vlastně náhrada za protein, co pijí sportovci. Má více sacharidů, ale pro laika - proč ne :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama