Jednoduše s pohybem

16. října 2013 v 20:23 | Slečna A. |  Cvičení
Ahoj! :)

Tak jak se máte? Nějaké novinky, nějaké úspěchy, tipy, rady? :)

Já mám za sebou teď pořádně aktivních pár dní! :) Tedy, pořádně. Na mě tak akorát. 2x týdně na bazéně, hodinové až dvouhodinové procházky (1 hodina tak 6 km, 2x týdně, celkem tak 18 km na takovýchto procházkách :)) ), sex (nejlepší tělocvik! Hih :) :D ), půlhodinka orbitracku v neděli a je mi skvěle! :)

Tohle všechno jsou podle mě ty nejjednodušší aktivity, které můžete vykonávat a které vám mohou skvěle pomoci při shazování těch kilíček dolů :) Mezi mé další oblíbené patří ještě tanec. A protože nejsem nejpohybověji nadaná, tak si pustím vždycky nějakou rytmickou hudbu doma v pokojíku a skáču jak o život a jen se modlím, aby mě u toho nikdo neviděl! :D Ale myslím, že ty červené tváře, kapka potu na čele a zrychlený dech jsou znaky toho, že to snad dělám dobře! :)

Jen tak pro informaci - plaváním (45 minut rekreačního tempa) spálíte tak kolem 2000 KJ (vše se to odvíjí od vaši váhy, čím víc vážíte, tím více spalujete :) ). Plavání je navíc dobré na záda a krásně posiluje ruce - ano, i mně už začínají rašit nějaké svaly na rukou :D
Chůzí v rychlosti 5km/h spálíte za jednu hodinu tak 1000 KJ, to je jak dvě řady čokolády, nebo jako snídaně tvořená jogurtem a musli. To je dost, ne? :)
No a tou nejzábavnější formou cvičení, čili sexem spálíte za hodinu taky kolem 1000 KJ :)

Proč hledat složitosti, když je to vlastně tak jednoduché? :) Není to drahé (za bazén dáte maximálně do stovky! Já teda tak kolem 50 za hodinu). A za chůzi a za sex - z toho máte jen dobrou náladu a gramy dole :))

Co vy? Jak jste na tom s pohybem a co vy preferujete? :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Luca Luca | Web | 17. října 2013 v 22:22 | Reagovat

Ahoj, moc mě potěšil tvůj komentář - hned první den, díky. Pak mě potěšilo hrozně i to, že jsi další holka, která je rozumná a jde na to hubnutí zdravě a nemá v úmyslu zhuntovat se... Chtěla bych se zeptat, máš v plánu do budoucna přidávat i jídelníčky? Docela by mě tvé jídelníčky zajímaly a ráda se nechám inspirovat. To domácí musli je moc fajn nápad a zrealizuju ho asi o víkendu, je fakt, že to bude zdravější než kupované a když si to člověk udělá sám, má z toho radost... S tím pohybem, moc se mi to líbí. Souhlasím přirozenej pohyb je nejlepší, já moc nemám ráda takové ty posilovny, nucené běhy (i když si občas zaběhám) radši si prostě zatančím v pokoji, pustím si muziku a skáču přes švihadlo, nebo jdu na hory.

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 18. října 2013 v 3:08 | Reagovat

dostatek energie ne,ale nějakou energii,aby mohlo jakž tak fungovat ano
já železo nikdy mít nedostatek nebudu,ač bych ho neměla moc,tak mi nikdy scházet nebude,v těle ho mám dostatek až až

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 18. října 2013 v 3:11 | Reagovat

hezky to vedeš já mám vesměs to samé co ty,kromě toho tance a plavání a orbitreku ,ale za to mám domácí posilovací techniky z vyzev

4 Ko Ky Ko Ky | Web | 18. října 2013 v 3:11 | Reagovat

nechtěla bys spřátelit a podporovat se v hubnutí?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama